söndag 16 oktober 2011

Stjärnhop, halvvantar och kofta

Nu har jag hittat min kamera och kan nu uppdatera min blogg med bilder också.

Jag fortsätter med min sjal stjärnhop. Har nu kommit till att det är ca 1 - 2 rapporter kvar till att dela sjalen.








Jag har även gjort ett par halvvantar i halvpatent. Mönstret har jag fått från Ariadnes garn och kuriosa. Där har jag även köpt garnet som heter Viking Odin ett ullgarn som inte är spunnet. Det var roligt att sticka i detta garn och mönster.













Jag har även börjat på en kofta i halvpatent. Mönster och garn är som vanligt inköpt på Ariadnes garn och kuriosa. Garnet heter Karneval.










Jag fortsätter att arbeta som tidningsbud. Nu kör jag i Mörbylånga. Min anställning förlängs månad för månad. Och jag trivs fortfarande med detta arbete trots tidiga morgnar.

1 kommentar:

  1. Tjoho nu har jag äntligen hittat hit va kul nu ska jag titta in till dej lite titt som tätt syns på tisdag/Kram

    SvaraRadera